söndag 20 september 2009

Mera väntan...

Har varit hemskt dålig på att blogga...Det har varit mycket nu. Först och främst har jag fått jobba massor extra på Systembolaget där jag är anställd och sedan har jag gjort en slutspurt med min C-uppsats i Marknadsföring som jag skriver tillsammans med två andra tjejer. Nu sitter vi och väntar på att få veta om vi blivit godkända eller inte. Vore ju jätteskönt om vi blev det för vet inte när jag får ork att göra om den i så fall.

Jaha, hur gick det då med projektansökan??? Jo, beslutet har senarelagts till mitten av oktober. Beslutsfattarna ville ha lite mer underlag på ett par områden som vi nu försöker ge dem. Ett annat förslag vi fått är att revidera vår ansökan till en "Ansökan om förstudiemedel" vilket kanske kan vara vettigt? Det är ju ett stort projekt att dra igång så mer kött på benen skulle nog inte skada. Men å andra sidan skulle det ju vara roligt att få dra igång det på allvar. Har suttit hela förmiddagen idag och gjort ett utkast till denna förstudieansökan. Slutversionen, av vad vi nu bestämmer oss för, ska vara inlämnad på tisdag. Och sen är det bara att vänta - igen. Känns som att den senaste tiden bara har bestått av att VÄNTA!!

3 kommentarer:

  1. Det är väl just det där som gör att man drar sig för att söka pengar överhuvudtaget :) MEN det kan ju faktiskt (och det hoppas jag) bli att ni får dem:) VÄNTAN, det verkar vi vara några som skriver om...vi kanske skulle fundera på HUR vi bäst använder den tiden? Ha det/LEna

    SvaraRadera
  2. Än finns det hopp alltså! Jag tror att det är en verksamhet som ligger i tiden och att ni kommer att lyckas. Du verkar i alla fall vara rätt person på rätt plats :)

    SvaraRadera
  3. hoppas att det ska gå vägen för er. Men visst är det träligt att vänta! Den som väntar på nåt gott....

    SvaraRadera